joi, 23 octombrie 2014

Best deal in Outlet: Ceas Casio Vintage, 62,9 lei

Saptamana trecuta am deschis Outlet elefant.ro pentru o singura zi, dar se pare ca nu a fost de ajuns. Asa ca de data asta outletul e deschis 3 zile si 3 nopti, cu noi produse si reduceri neasteptate la carti si jucarii, ceasuri, genti si parfumuri, accesorii si decoratiuni pentru casa si bucatarie.
***

 
 
Happy Wishlist, extra-reduceri doar la ce vrei tu

 
 

Kitchen SALE - accesorii de bucatarie cu livrare in 24H

vezi oferta >
Kitchen SALE - accesorii de bucatarie cu reduceri pana la 50%

 
 

eBook gratuit - Femeia la 30 de ani

vezi oferta >
Femeia la 30 de ani

 
 
Top 10 parfumuri la cel mai bun pret

vezi oferta >

Top 10 parfumuri la cel mai bun pret

 
 

Ceasuri cool de la Lee Cooper si Tommy Hilfiger

vezi oferta >
Ceasuri cool de la Lee Cooper si Tommy Hilfiger

Tags: , , , , ,

1 Responses to “Best deal in Outlet: Ceas Casio Vintage, 62,9 lei”

Alin spunea...
24 august 2016 la 01:09

Salut, foarte bun articolul, eu personal mi-am cumparat un Casio G-SHOCK GravityMaster GA-1000 cu bratara de culoare portocalie(culoarea mea preferata :-)) si sunt foarte multumim de el are o gramada de functii care inca nu le-am descoperit :))).
L-am achizitionat de pe eshop-ul Brasty la un pret accesibil Recomand!
https://www.brasty.ro/ceas-barbatesc-casio-ga-1000-4a


Trimiteți un comentariu

Designed by Danyrolux